Sunday, 13 January 2013

Tawaran Diterima :)


Assalamualaikum ,



Alhamdulillah , tengok tajuk entry je pon dah bole agak aku dalam mood gembira kan ? Yes ! Gembira dalam sedih . Gembira sebab tawaran aku diterima tapi yang sedihnya sbb nak tnggalkan kawan-2 yang aku dah kenal , dah rapat selama 3 tahun aku kat smkbj . memang sedih tpi nak buat cam mana , tawaran aku diterima aku kena pergi jugak :) Mesti korang tertanya-2 tawaran apa yang aku dapat kan ? bukan tawaran meminang or tawaran jadi anak angkat raja or jadi bini PM .


                                                      TAPI ..... 




Tawaran aku masuk ke sekolah teknik tuanku jaafar seremban diterima . Memang aku nak sangat sekolah kat situ , tpi syg nak tinggalkan smkbj . Aku dalam dilema , tpi aku tetap kena pergi . Barang-2 banyak yang dah beli . Tinggal baju sikit-2 je lagi . Tu lah , nak hidup berdikari sangat kan , amik kau Intan tawaran kau diterima . Tarikh daftar 21/1/2013 . Tinggal seminggu je lagi aku bole skolah kt smkbj . sedih tk terkata tau tk ! bagilah bulan 2 baru daftar ke , ni lagi seminggu . Ohhmy ! Semoga aku bertahan dduk kat asrama nanti . Tujuan aku ke sekolah minggu dpn untuk menghabiskan sisa sisa baki yang aku ada untuk bermesra-mesraan dgn kawan-2 aku , nak bayar hutang yang tertunggak , melunaskan apa yang patut . Banyak sngt hutang aku ni . HAHA ! Kay , aku tau tu . tk yah ckap . semua org pernah berhutang kan ? tak hutang duit pon kau hutang barang ke , hutang budi ke mesti ada kan ? tk yah nak cakap korg tk pernah berHUTANG . aku sekeh kpale korang kejap lagi sampai tinggal tempurung kau je yang tinggal . terserlah kebijaksanaan aku kan ? grrr' .


Okay lah , entry aku sampai sini je . tunggu last entry aku sebelom aku masuk asrama nanti . entry yg aku buat khas untuk kawan-2 aku yang aku kenal . kalau tk nak tunggu sudah , laki kau dollah , mata kau sepet sebelah . amikk ! TQ :)


 


No comments:

Post a Comment