Friday, 11 May 2012

C I N T A vs N A F S U

Assalamualaikum ,
lama tak mengupdate blog kenn ?
Maaflha sbb sibuk dgn kerja kusus , midyear exam n bnyak lagi lha!
Hari ni nak cite pasal CINTA !


haha . pelik kan ?
tapy tulha yang golongan muda suka percaya !
AKU ? CINTA ? jgan tanye lha ~
bagy aku sume ni mngarut , xtentu arah
baik berKAWAN dry berCINTA kan ?
tpy kenapa ramai remaja skarang yang dah pandai berCOUPLE?
budak skolah rendah pon pandai kan ? 
sape ajar ? 
sape yang harus disalahkan ?
"JANGAN SALAHKAN BAPA MENGANDUNG"
patut nya umur sekarang ni kita patut pentingkan BELAJAR dari BERCINTA!
ape yang hebat sangat ntah pasal bercinta ?
Mase bercouple ber-syg syg bagai , 
tapi bile clash ? 
benci-membenci , hina-menghina
ape nie ? mane pergi akal fikiran korg ?
lepas tuu ade pulak kes remaja lari rumah sbb ikut p.we 
ape nie ? mane akal fikiran yang ALLAH dah bagy kat korang ?
mak bapak susah payah carik duit , ni balasan korang ?
belum cukup dengan tuu ade pulak kes buang bayi,
mak yang mengandung 9 bulan 10 hari tuu bertarung nyawa nak beranak kan korg
senang-senang je korang yg msih sekolah ni bersalin ,
aku pun pelik ! tapi ini sume benar kan?
inilah manusia zaman sekarang yg mementingkan keseronokan dri azab kat akhirat tuu !
aku hanya mmpu berdoa supaya ramai manusia tak terjerumus dlm kancah MAKSIAT nie ! 
kalaw ade yang terasa , aq mntak maaf tpy ni lah hakikat DUNIA sekarang !
sekian , wasalam~